Strona Główna arrow Aktualności arrow Czytelniczka narzeka na awarie internetu i telewizji
19 Października 2017
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Ferdynand, Fryda,
Pelagia, Pelagiusz,
Piotr, Siemowit,
Skarbimir, Toma,
Ziemowit
Do końca roku zostało 74 dni.
OGŁOSZENIA DROBNE
18.10.2017 22:04
POSZUKUJĘ PRACY
18.10.2017 21:10
Szukam mieszkania
18.10.2017 10:51
skrzynki elektryczne rozdzielnie
18.10.2017 10:47
seicento 900
17.10.2017 20:11
Sprzedam mieszkanie w domku dwurodzinnym

>> WSZYSTKIE OGŁOSZENIA
>> DODAJ OGŁOSZENIE

 Uwaga! Publikując w naszym portalu ogłoszenie drobne, zobaczysz je również we wtorkowej Gazecie Miasteckiej!

Menu główne
Strona Główna
Aktualności
Fotogaleria
Ogłoszenia Drobne
Reklama
Kontakt
Księga Gości
Linki
INFORMATOR GMINNY
Informator Miejski
Plan Miastka
Plan Gminy Miastko
Dyżury Aptek
Rozkład PKS
Rozkład PKP
Kamery On-Line
Czytelniczka narzeka na awarie internetu i telewizji PDF Drukuj Email
Napisany przez Administrator, z 09-07-2017 10:50

 Czytelnicy zgłaszają nam różne sprawy, ale po raz pierwszy interwencja nie dotyczy dziurawej drogi czy też nielegalnego wysypiska śmieci. Mieszkanka Miastka zwróciła się do nas z prośbą o rozwiązanie problemu częstych awarii, które jej zdaniem mają miejsce w dostawie internetu i telewizji od firmy Petrus z Chojnic.
- Co drugi dzień są awarie. Nie ma internetu i telewizji. Różnie z tym bywa, raz nie ma przez chwilę, a czasami nawet przez 1,5 dnia nie było.
One codziennie mają miejsce - zapewnia nasza Czytelniczka. - Nie po to ludzie płacą abonament, żeby takie rzeczy się działy. Zgłaszamy to, a oni głupio się tłumaczą. W tym miesiącu to już jest lekka przesada. Najgorzej jest na ul. Kazimierza Wielkiego i Mickiewicza.

Jarosław Orczyk, kierownik biura obsługi klienta w Petrusie, zapewnia, że jeśli nawet dojdzie do usterki, to szybko można to załatwić.

- Jeśli tylko otrzymamy zgłoszenie, to natychmiast zajmiemy się sprawą - zapewnia. - Na wskazanych przez Czytelniczkę ulicach w dniach 8 i 9 czerwca bieżącego roku występowały incydentalne zaniki prądu zasilającego sygnał, które skutkowały czasowymi przerwami w usługach. Dlatego proszę naszą Klientkę, a Państwa Czytelniczkę, o bezpośrednią wizytę w naszym Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Długiej 10 lub po prostu o kontakt pod nr tel. 59 721 27 77. Jeżeli przerwy w dostawie usług dla naszej Klientki były spowodowane i dotyczyły tej awarii, to oczywiście zrobimy korektę rachunku.




Zacytuj ten artykuł na swojej stronie Drukuj Wyślij email

Komentarze użytkowników (4)
Wystawiony przez kalosz, z 11-07-2017 15:55,
1. Tytuł
Ola boga, telewizyja mi nie funguje. Miał być Klan, a tu d...
 
» Poinformuj administratora o tym komentarzu
» Odpowiedz na komentarz...

Wystawiony przez gość, z 10-07-2017 18:31,
2. ...
Co powiedzieć mają ludzie, którzy maja usługi polsatu czy "enki". W tej drugiej to nawet jak jest ładna pogoda to nie odbierają programy choćby grupy TVN. Jak pada deszcz to zaraz się tną i zanikają. Jakoś nie zgłaszam awarii, bo wiem, że to minie tak? Wystarczy trochę cierpliwości. Też płacę abonament i nie wymagam, by ktoś od razu zwracał mi pieniądze, za czas kiedy tv nie działa. Wszystko jest zależne od jakichś urządzeń, jest zasilane z różnych anten, a każde urządzenie czasem może i ma prawo się zepsuć. Pomyślcie też o tym, a nie od razu osądzacie ludzi, że są gdzieś przez przypadek. Nie sądzę, by dzwoniąc do ENKI ktoś się przejął tym, ze u nas pada deszcz czy śnieg. Jakie rekompensaty powinni otrzymać ludzie, którzy nie mają zasięgu na komórkach, bo np jest kilkudniowa awaria spowodowana wiatrami? :cry :cry :cry
 
» Poinformuj administratora o tym komentarzu
» Odpowiedz na komentarz...
» Zobacz wszystkie 1 odpowiedzi

Wystawiony przez D, z 10-07-2017 07:20,
3. ...
Zgadzam się z przedmówcą. Awarie kablówki są na porządku dziennym, szczególnie jak pada deszcz. Nie mówiąc już o śniegu. Zimą, przy silniejszych opadach to nie ma ponad połowy kanałów TV. Nie wiem o co chodzi, anteny im ten śnieg zalepia czy co? 
Na niektórych kanałach jest też dźwięk przesunięty względem obrazu i jakąś sekundę, dwie. Najbardziej jest o uciążliwe przy oglądaniu filmów sensacyjnych - najpierw widać strzał, a dopiero po chwili go słychać. 
O dziwo na internet nie mogę narzekać. Od paru miesięcy nie miałem żadnych problemów.
 
» Poinformuj administratora o tym komentarzu
» Odpowiedz na komentarz...

Wystawiony przez miastczanka, z 09-07-2017 13:00,
4. śmiechu warte
Witam jak czytam odpowiedz pana Orczyka o korekcie rachunku to nie wiem czy się śmiać czy płakać jaka korekta oni nie uznają takich rzeczy. W petrusie awarie są na porządku dziennym i zawsze jak się dzwoni to niby jesteś pierwszy.Niestety jak się ma tylko jednego fachowca a reszta to ludzie z przypadku to takie są skutki. Niektórzy powinni być już na emeryturze an nie udawać że pracują.
 
» Poinformuj administratora o tym komentarzu
» Odpowiedz na komentarz...
» Zobacz wszystkie 1 odpowiedzi

Dodaj swój komentarz



mXcomment 1.0.4 © 2007-2017 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Copyright © 2004-2017 MIASTKO24.PL. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i wykorzystanie w całości lub we fragmentach bez pozwolenia zabronione.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń drobnych i komentarzy Internautów.



stat4u